niedziela, 8 stycznia 2012

WOŚP i mój wkład w Orkiestrę / WOŚP and my contribution

Dzisiaj Wielka Orkiestra Świątecznej Pomocy gra po raz 20-ty. Uczestniczę w tym od samego początku. Jak byłam młodsza uczestniczyłam w koncertach, teraz raczej ograniczam się do przekazania pieniędzy, ale zawsze kibicuje im do samego końca.

Być może część z Was uważa, że to jest zbyt nachalne, niepotrzebne. Ale ja jestem przeciwnego zdania. Moje dziecko już dwukrotnie mogło skorzystać ze sprzętu zakupionego z pieniędzy zebranych podczas "pospolitego ruszenia" Owsiaka. I jestem wdzięczna za to, że znalazł się taki facet, który potrafi zjednoczyć wszystkich i zebrać pieniądze na coś, co tak powinno być w szpitalu na wyposażeniu, a czego oczywiście nie ma. Być może zrozumiecie, co ten facet tak naprawdę robi, gdy Wasze dziecko zachoruje i trafi do szpitala. Nie życzę Wam tego, ale sama to przeszłam i tym bardziej jestem wdzięczna za to co robi WOŚP. 

W związku z tym w tym roku przyłączam się w dodatkowy sposób i ogłaszam aukcję, w której chcę zrobić dla kogoś metryczkę z okazji narodzin dziecka, bądź jego urodzin czy chrztu i przekazać całą zebraną kwotę na WOŚP. Dlatego aukcja zaczyna się jest od 1 zł i mam nadzieję, że będziecie licytować, aby w ten sposób wspomóc nasze dzieciaki.




A dla osób, które nie są zorientowane co to jest WOŚP zapraszam na tą stronę:




*****************

Today is the 20th Grand Finale of The Great Orchestra of Christmas Charity! I participate in the Orchestra from the beginning. When I was younger I used to go to the concert organised on that day, nowadays I give money to the volunteers but I always watch the Orchestra in TV until the last minute.

Perhaps some of you may think that this whole event is too pushy, unnecessary. But I don't agree. My daughter has already benefited twice from the equipment bought from money raised during the Orchestra. And I am really grateful that there is such a guy as Owsiak that has a power to unite us all and raise money to support various fields of child medicine in our hospitals. Perhaps you will understand the true meaning when your kid gets sick and has to go to the hospital. I do not wish it to you, but I went through this myself and that's why I am now even more grateful.

So because it's the 20th Grand Finale this year I decided to contribute in a different way and I started an auction where I offer to make a baby birth sampler as a gift on its birth, birthday or Christening Day and I send all the money to the Orchestra. That is why my auction starts at 1 PLN and I hope that you will bid and this way we will contribute and help our kids.


For people who would like to know more about The Great Orchestra please visit this site (there is also an Enlglish version):

4 komentarze:

  1. Ja już kibicuję od 11 lat. Super aukcja;))

    OdpowiedzUsuń
  2. Akcja jest super tylko szkoda ze sprzet nie trafia do kazdego szpitala. w moim miescie dzieci umieraja bo nie ma czasu na to zeby przewiezc dziecko z jednego szpitala do drugiego.... Ci co mieszkaja w duzym miescie maja wiecej szczescia :(
    Asia

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja co roku wspieram ta akcje, uwazam ze jest super!!!
    Bardzo chetnie wzielabym udzial w Twojej licytacji, ale nie posiadam konta na polskim allegro - czy jest jakis inny sposob aby mogla wziazc udzial w licytacji?
    Serdecznie Pozdrawiam!!!l

    OdpowiedzUsuń
  4. Akcja bardzo potrzebna, ja sama jestem szefem sztabu od 5 lat w naszej miejscowości... Moje dzieciaczki miały szczęście i nie musiały korzystać z tego sprzętu ale widziałam i w naszym szpitalu!!!
    Nie wiem jak trafia do szpitali ale moja miejscowość wcale nie jest duża a sprzętu przybywa... a my co roku gramy :)))
    Trzymam kciuki za licytację !!!

    OdpowiedzUsuń