czwartek, 1 grudnia 2011

Cudowne miejsca w necie

Znacie to uczucie jak przeczesujecie blogi i znajdujecie przepiękne rzeczy, które chciałoby się zrobić? A jak w końcu macie czas, materiały i chęci to nagle nie możecie znaleźć tego miejsca, tego tutorialu, tego pomysłu....

Eh, no więc ja właśnie przeżyłam to po raz kolejny. Widziałam gdzieś super wieniec zrobiony z gazety i szukam i szukam tego bloga i.... przysłowiowa d.....

Dlatego postanowiłam sobie, że założę podstronę na moim blogu, gdzie będę zapisywać wszystkie te cudowne projekty, na które natrafiłam w necie, żeby jak najdzie mnie ochota - móc do nicj wrócić i zrobić je albo chociaż zaczerpnąć pomysłu.

Na początek za wiele tego nie będzie. Fakt, że już na dole mojego blogu po prawej stronie znajdziecie zakładkę pt. Tutoriale czy Craftunku na pomoc. Ale to będzie teraz moja lista, moich ochów i achów i mam nadzieję, że teraz już jak coś mi się spodoba - to nie będę tego szukać pół dnia, tylko wejdę, kliknę i już jestem :).

Jak będziecie mieć jakieś fajne miejsca, którymi będziecie chciały się podzielić - to śmiało piszcie. Chętnie zajrzę, a jeśli będę podzielać Wasz zachwyt - to na pewno dodam do mojej listy :). Także zapraszam i czekam na propozycje. Wy również możecie współtworzyć ze mną tą listę.

Chętnych zapraszam TUTAJ

3 komentarze:

  1. tak to jest z tymi kursami, że często zapominamy gdzie je znalazłyśmy ;) a kurs na wianek z gazety był kiedyś na blogu house of art http://houseofart.blogspot.com/

    mam nadzieję, że to ten, jeśli nie to wujek google powinien pomóc :)

    pozdrawiam!
    aga

    OdpowiedzUsuń
  2. aha, na poczatku jest kurs na wieniec z "żywiny" ten z gazety jest gdzieś na 3-4 stronie bloga, jako kurs na wieniec walentynkowy

    OdpowiedzUsuń