niedziela, 27 listopada 2011

No to ruszła :)

Nasza zabawa wymiankowa. Z małym opóźnieniem, ale się udało. Wszystkie dostałyście ode mnie adres osoby, dla której robicie paczuszkę. Link do bloga (o ile go prowadzi) i preferencje książkowe.

Starałam się, żeby mniej lub więcej nasze preferencje książkowe się zgadzały albo były podobne, bo wtedy  łatwiej znaleźć coś w swojej biblioteczce, czym można się podzielić. Nie mówię, że udało mi się to w 100%, ale starałam się :))




Przypominam, że do paczki wkładamy następujące rzeczy:
- 2 książki
- zakładkę do książki
- kartkę bożonarodzeniową
- coś dla podniebienia
- coś dla ciała
Całość proszę ładnie zapakować na prezent, bo w końcu nasza paczka ma być prezentem pod choinkę dla osoby obdarowywanej.

I wysłać najpóźniej do 15 grudnia.

Otwieramy 24 grudnia - wyjmując sobie paczkę jako dodatkowy prezent od Gwiazdorka.
Chwalić się możemy po tym terminie albo w Wigilię :) ale nie wcześniej.

Zdjęcia swojej paczki przesyłamy do mnie. Ja potem zrobię małą galerię przygotowanych paczek.

No to miłej pracy i czekam z niecierpliwością na Gwiazdorka :)))))

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz