czwartek, 10 listopada 2011

Buciska

Znowu trafiły na tapetę RR-y. Tym razem buciska. Miałam 2 kanwy. Jedną już wysłałam dalej, drugą wczoraj skończyłam i wyślę prawdopodobnie jutro. W domu mam jeszcze jedne Gardensy i Cookiesy.



Te buciory już poleciały dalej, a dopiero teraz oglądając zdjęcie odkryłam, że jeden bucik nie ma backstitchy.... Eh. Gapa ze mnie.



A te wyślę prawdopodobnie jutro jak uda mi się dotrzeć na pocztę. Jeszcze tylko 2 buciory i koniec tego RR-a :)

Wiem, że strasznie przeciągam. Z drugiej strony - te RRy trwają już ponad rok, a właściwie to półtora. Jakoś nikt się nie spieszy. Część w ogóle się nie odzywa. Powiedziałam sobie, że już dość, żadnych RR-ów. Dopóki nie zobaczyłam tego:



Do RR-ów zaprosiła mnie Little Princess. Początkowo chciałam odmówić, ale ten Tea Time bardzo mi się spodobał. No i będzie pasował do kolekcji. Co prawda jest już pełna obsada, więc może niekoniecznie wejdę na pokład. Ale chociaż uśmiechnę się o wzorek :)



7 komentarzy:

  1. buciki są śliczne :)
    nie wiedać że czegoś brakuje :)))

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne prace i gdybyś nie powiedziała o braku to pewnie nikt by się nie doszukiwał. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. RR-y prezentują się świetnie ;o)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam wzory kuchenne.Buty prezentują się elegancko.

    OdpowiedzUsuń
  5. Buciki sa boskie Po prostu bajka:)

    OdpowiedzUsuń
  6. niestety i ja nie załapałam się :( - może zorganizujesz u siebie? widziałam, że jest kilka osób chętnych :)
    wanilia39
    http://iglapisanie.blox.pl/html
    http://wanilia39.blox.pl/html

    OdpowiedzUsuń