piątek, 11 listopada 2011

Wigilijna wymianka książkowa

Tak sobie pomyślałam, że fajnie byłoby zorganizować wymiankę kisążkową. Bardzo lubię czytać, a ostatnio jakoś wymianki książkowe zniknęły z blogów. To może warto na nowo ją zorganizować. Co prawda nigdy wcześniej nie organizowałam żadnej wymiany, ale myślę, że dam radę.



Tak sobie pomyślałam, że miło byłoby taką paczkę dostać pod choinkę, a że czasu zostało jeszcze trochę - to ze spokojem zdążymy przygotować swoje prezenty i książki wymiankowe.

Oto zasady:

1. Chętnych zapraszam o zgłaszanie się do 24.11.2011 roku. Prezenty przygotowujemy i wysyłamy paczuszki najpóźniej 15 grudnia, żeby jeszcze zdążyły dotrzeć na czas przed Wigilią. 

2. Proponuję otworzyć przesyłki dopiero w Wigilię - jako dodatkowy prezent na święta :). Taki bonusik od Gwiazdorka :)))

3. W paczce powinno znaleźć się:

  • 2 książki - najlepiej o ulubionej tematyce osoby obdarowywanej, ale nie jest to warunek konieczny, bo wiadomo, że nie wszyscy mam takie książki. Oczywiście kupować nowych nie musicie. Wymieniamy się książkami, które już posiadamy i które miałyśmy okazję przeczytać
  • zakładka do książki - najlepiej własnoręcznie zrobiona w dowolnej technice, ale nie jest to wymóg, że musi być własnoręcznie robiona
  • kartkę z życzeniami na święta - też byłoby fajnie, gdyby była własnoręcznie robiona, ale jak wspomniałam nie jest to wymóg. Nie wszyscy mają czas albo zdolności :)
  • jakieś przyjemności dla podniebienia - czytaj kawki, herbatki, czekolady do picia i słodkości oczywiście.
  • i dodatkowo jakieś przyjemności dla ciała - czyli jakieś kosmetyki do ciała. Może to nie jest związane za bardzo z książkami, ale skoro są to święta, to każdy lubi dostawać jakieś prezenty, prawda? Nie myślę tu o jakiś dużych opakowaniach itp - tylko o kosmetykach w postaci próbek. Wszak do gazet dodają dużo tego typu próbek, a wiadomo, że nie wszystkie używamy, bo niekoniecznie nam odpowiadają. 

Także takie rzeczy miałaby owa paczka zawierać. Chętnych proszę o zgłaszanie się w komentarzach pod postem oraz w mailach o podawanie mi Waszych adresów pocztowych, linków do bloga, preferencji tematycznych książek oraz informację, czy zgadzacie się wysłać paczkę za granicę. Bo wymianka jest również otwarta dla osób spoza naszego kraju. Mój mail to: oczywiscie@wp.pl. W tytule maila proszę podać: Wymianka książkowa, żebym potem mogła odnaleźć wszystkich chętnych :).

Proszę o zamieszczanie banerka z linkiem do wymianki na swoim blogu, jeśli zdecydujecie się na uczestnictwo w zabawie.

Aaa, róbcie zdjęcia paczek i przesyłajcie je na maila do mnie :). Zdjęcia z otrzymanych paczek publikujemy najwcześniej w Wigilię, ale sądzę, że niewiele osób wtedy będzie miało czas :), Więc może to być po świętach.

Jeśli o czymś zapomniałam - to pytajcie. Mam nadzieję, że taka zabawa Wam będzie odpowiadać. Ja już nie mogę się doczekać na paczkę :)))))


35 komentarzy:

  1. świetna idea, jak najbardziej wezme udział :)

    OdpowiedzUsuń
  2. no tak, jaki anonoimowy? to ja :):)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajny pomysł... zgłaszam się już dziś!
    Maila napiszę innym razem ...
    pozdrawiam serdecznie,
    Agnieszka
    http://toiowouagi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja równiez się zgłaszam.
    Zapraszam do mnie
    http://czytamsobie-jasmina.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Zgłaszam się oczywiście.Uwielbiam książki.Pozdrawiam.
    http://cecyliarozinaidom.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. no coś wspaniałego... najlepszy prezent to książka ...a książka już czytana ma duszę :) ....zgłaszam się podwójnie albo potrójnie :)
    Małgosia BIlowicka :)
    maila zaraz wyślę :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo chętnie się zapisuje. Będzie bardzo miło dostać taki prezencik pod choinkę:)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale bym chętnie wzięła udział w wymiance, ale niestety moje jedyny polskie książki to "Pan Tadeusz", "Baśnie z 1001 nocy", "Krzyżacy". Co prawda czytam po Poslsku ale nie mam dostępu do polskich książek :-(

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja też uwielbiam czytać,myślałam nawet o podobnej wymiance,ale skoro mnie "wyręczyłaś " ? :))-jestem Ci za to wdzięczna.Zgłaszam się więc z chęcią,ale mam taka małą sugestię,którą mogła byś jeśli uważasz to za dobry pomysł wziąć pod uwagę :może przy przesyłaniu e-maila z adresami mogła by każda z uczestniczek napisać jakie książki lubi czytać najbardziej ?Co o Tym myślisz ?

    OdpowiedzUsuń
  10. Wymianka super sprawa..zapisuję się z przyjemnością...pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Chętnie wezmę udział. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja też się zapisuję ! :) Uwielbiam czytać ! :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Sory...nie doczytałam dokładnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Fajna wymiana:Zapisuję się oczywiście;)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  15. zgłaszam się na wymiankę, jestem maniakiem książkowym :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja również chetnie przyłączę się do wymianki! Pozdrawiam serdecznie!
    Asia z mijajacych chwil

    OdpowiedzUsuń
  17. Od jakiegoś czasu polowałam na taką wymiankę , niestety zawsze byłam spóźniona o dzień lub dwa ...ale tym razem mi się uda :) :) :).
    Pozdrawiam.
    http://magicznaszuflandia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. witam, bardzo chętnie się dopisuję, bardzo fajny pomysł, naprawdę super

    OdpowiedzUsuń
  19. och och. Całe szczęście że trafiłam tutaj!
    Oczywiście, że się zgłaszam;)

    OdpowiedzUsuń
  20. I ja z przyjemnością się zapiszę.

    OdpowiedzUsuń
  21. Witam !!! Z przyjemnoscia wezme udzial w takiej wymiance. Super pomysl.
    Serdecznie Pozdrawiam!!!

    OdpowiedzUsuń
  22. To ja też się zgłaszam i już za chwilę przesyłam maila :)

    Tosia z tosiakowo.pl

    OdpowiedzUsuń
  23. Zgłaszam się do udziału w wymiance.
    Za chwilę wyślę maila.

    Pozdrawiam, Ilona.

    Blog: mojkosmetycznyswiat.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Witam dziewczyny, zapisuję się chętnie i na pewno otworze paczkę w Wigilię, to będzie prawdziwa niespodzianka i zapraszam do siebie na wędrująca książkę pozdrawiam
    haftytiny.blox.pl

    OdpowiedzUsuń
  25. super! to moja pierwsza zabawa blogowa i mam trochę tremę. ale ciężko się oprzeć takiej wymiance.

    OdpowiedzUsuń
  26. Świetna zabawa. Bardzo chętnie wezmę udział
    Zapraszam na mojego bloga http://krzyzykowakrainna.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. Z wielka przyjemnością zgłaszam się!
    http://wanilia39.blox.pl/html i http://iglapisanie.blox.pl/html
    maila zaraz wyślę!
    pozdrawiam - wanilia39

    OdpowiedzUsuń
  28. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  29. Zgłaszam się :) To mój blog http://recenzje-paulamore.blogspot.com
    Nie wiem dlaczego, ale w poprzednim komentarzu podałam błędny adres :)

    OdpowiedzUsuń
  30. I mnie nie może tutaj zabraknąć :).

    OdpowiedzUsuń
  31. Oj, i ja się podłączam, bo nawet myślałam, żeby też urządzić wymiankę książkową. Namiary na mnie są na www.masosolnie.blogspot.com. Bardzo lubię komedie romantyczne oraz podróznicze. Od wczoraj połykam Cejrowskiego :)

    OdpowiedzUsuń
  32. I ja się zgłaszam! :) Zaraz poślę maila.

    OdpowiedzUsuń
  33. zgłaszam się:D za chwilę poślę maila :)

    OdpowiedzUsuń
  34. W ostatniej chwili ja też chętnie dołącze :) i zapraszam też do mojej wymianki.

    www.majalena.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  35. To moja pierwsza wymianka w życiu, ale uwielbiam czytać, więc nie mogłam się oprzeć :)a poza tym bardzo lubię przygotowywać upominki świąteczne...
    Małgorzata

    OdpowiedzUsuń