poniedziałek, 2 stycznia 2017

Noworocznie nadrabiając zaległości

Wszystkim w tym Nowym 2017 Roku składam serdeczne życzenia, oby było jeszcze lepiej niż w poprzednim. U mnie dużo zmian - mam nadzieję, że tylko na lepsze. Wrzucam zaległe zdjęcia jeszcze prac z zeszłego roku - jak zawsze metryczki na zamówienie. 

Ale zanim to zrobię - trochę prywaty. Przed końcem roku poleciałam z córką na wakacje na Kubie i tam w końcu znalazłam czas na krzyżyki dla siebie. Nie udało mi się skończyć niestety, bo trudno haftować jak dookoła tyle pięknych rzeczy, ale mam nadzieję, że niedługo pochwalę się tym, co haftuję dla siebie. A tymczasem wrzucam kilka zdjęć z Kuby na zachętę :)))






A teraz już koniec prywaty i obiecane zdjęcia zaległych metryczek. Mam nadzieję, że spodobały się odbiorcom. Niestety nie wszyscy się chwalą. Dobrze chociaż, że wiem, że prace dochodzą :). 






Podsumowanie noworoczne wkrótce. Muszę przeczesać komputer w poszukiwaniu zdjeć wszystkich prac z 2016 roku. Pozdrawiam serdecznie.


1 komentarz: