sobota, 1 października 2016

Robimy pranie :)

W przerwie w pracy nad bucikami haftowałam także najczęściej wybierane przez Klientów metryczki - Pranko. Zdjęcia niezbyt dobrej jakości niestety, bo jak większość robione są wieczorem, gdy kończę pracę. Klasyka dla dziewczynek, ale wersja dla chłopca w trochę innych, bardziej wyrazistych kolorach. Szkoda tylko, że IKEA już tych ramek nie produkuje. A mi na stanie zostały tylko 3 ostatnie sztuki. Potem już będzie tylko wersja niebiesko-pastelowa :).





7 komentarzy:

  1. Prekrásne výšivky, krásna spomienka na narodenie!!!
    Pekný deň,
    A.

    OdpowiedzUsuń
  2. Metryczki są ekstra , ja nie widzę żadnych nie dociągnięć :):)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne.
    Ja właśnie bez skutku poszukiwałam tych ramek, w nadzieji że pewnego dnia Ikea uzupełni stan..... I co teraz?

    OdpowiedzUsuń
  4. kocham ten wzore a twoje metryczki sa dopracowane i piekne. fakt ramki z IKEa sa cudnie proste i efektownie w nich wyglądają metryczki

    OdpowiedzUsuń