czwartek, 29 września 2016

Buciki 3D w nowej odsłonie

Ostatnio bardzo bucikowo się zrobiło. Tym razem buciki 3D, ale w zmienionej wersji na prośbę Klienta. I nie powiem - bardzo mi się ta wersja podoba. Teraz aktualnie robię kolejne buciki 3D, ale w wersji szarej. Jestem ciekawa, jak to wyjdzie ostatecznie. Na pewno wkrótce pokażę. 

Ale wracajmy do nowej odsłony bucików. Przede wszystkim jest inny napis i bardzo mi się podoba. Tyle a tyle gram i tyle a tyle centymetrów szczęścia. A pod spodem napis 50% mamy X i 50% taty Y. Super pomysł i myślę, że go jeszcze wykorzystam w innych metryczkach. Tymczasem prezentuję nowe buciki. I co warte zauważenia - choć to metryczka dla dziewczynki - przełamaliśmy schematy i buciki są w kolorze niebieskim. Brawo za odwagę!







Dla wprawnych oczu - na początku był napis tylko 50% mamy i 50% taty. Potem zostało uzupełnione o imiona rodziców, o których po prostu zapomniałam. Ale zauważyłam pomyłkę przed wysyłką i można było uzupełnić braki. Stąd 2 wersje zdjęć.



7 komentarzy:

  1. Bardzo ładne te buciki, i śliczna z nimi pamiątka. Przyznam, że ja swoje pamiątki z Chrztu też mam w niebieskim kolorze, mama mi mówiła, że wówczas to był właśnie kolor dla dziewczynek, dopiero później to się zmieniło

    OdpowiedzUsuń
  2. Widziałam różne metryczki, ale bucików 3D jeszcze nie. Powiedz, czy w całości uszyte są z kanwy, bo na moje oko niebieska tkanina to filc? Pozdrawiam, M.

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo mi się podoba Twoja metryczka. Super pomysł .Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudna metryczka 3D! Wspaniała pamiątka:)

    OdpowiedzUsuń