czwartek, 20 sierpnia 2015

Miś ze wstążeczką

Bardzo mnie cieszy, że nowa wersja metryczki z misiakiem otoczonym wstążeczką w wersji niebieskiej bądź różowej jest coraz częściej zamawiana. Mam jeszcze wstążeczki z innymi kolorkami. Być może ktoś się skusi na inną wersję niż tylko pinki czy blue :).

Tak czy siak - kilka zdjęć z dzisiaj wysłanej, wczoraj wyhaftowanej metryczki. Powiem szczerze, że mam cały palec pokłuty, bo użyłam cieńszej niż zazwyczaj igły, bo aż 26, ale potem wróciłam do standardowej 24. Zdecydowanie lepiej mi szło :). Te cieńsze są lepsze dla backsticht'y. 







*****************
Dziękuję za słowa uznania dla poprzedniej metryczki dla dziewczynek. Odpowiem ogólnie wszystkim, bo większość z Was napisała mniej więcej to samo. Co do koloru czcionki - to na początku zrobiłam w kolorze wieszaka, ale nie byłam zadowolona z uzyskanego efektu. Wydawało mi się, że to jest zbyt jasne i ostatecznie zrobiłam w kolorze czarnym. Fakt, że są mocno rzucające się w oczy. Być może następnym razem pomyślę o innym odcieniu.


4 komentarze: