niedziela, 19 października 2014

Zajawka nowego wzoru metryczki

Dzisiaj tylko mała zajawka nowej metryczki, ale całość pokażę, jak już nowa właścicielka otrzyma w końcu metryczkę. A czeka na nią już od wakacji, tylko jakoś ciągle czasu brak, żeby złożyć wizytę :)
Ale mam nadzieję, że w ten weekend się uda :).

Tymczasem kilka fotek.



**************

Anna S.  - normalnie też wolę 18-tki, ale przy metryczkach wychodzi to na takie malutkie. Na 20-ce nie haftowałam, ale to bardziej wynika z mojego wzroku, który i tak już wspomagam okularami - takimi do haftu :) Ale w swoich zapasach mam.

Pasje Violi - wzorek już poleciał na maila. :) Miłego haftowania.




6 komentarzy:

  1. Metryczka będzie śliczna :) Fakt, te wzorki są nie duże i na gęstszych kanwach byłby maleńkie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna ja kiedys haftowałam dla chłopczyka piękna jest ta metryczka :)i widać pięknie ja oprawiłaś :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Oooo :) to jeden z moich ulubionych metryczkowych wzorków :) Właśnie zamierzam wyhaftować ten dla chłopczyka :)
    Chętnie zobaczę całość u Ciebie:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jaka słodziutka metryczka będzie:) Cieszę się ,że ponownie odnalazłam Twojego bloga. Już zostałam obserwatorem,więc drugi raz go nie zgubię:) Twoje prace piękne i niejednokrotnie inspirowały mnie przy tworzeniu metryczek.

    OdpowiedzUsuń
  5. ciekawa, chociaz buzia tego misia jakas taka dziwna troche jest ...

    OdpowiedzUsuń