niedziela, 27 kwietnia 2014

Wielkanocne wakacje

Trochę nie na temat i trochę więcej "prywaty" - w tym roku Wielkanoc spędzałyśmy poza granicami kraju. Jak na ten kraj - pogoda była bardzo sprzyjająca. A oto kilka, a raczej kilkanaście fotek z wakacji. A następny post już będzie robótkowy, a przynajmniej związany z robótkami. Pochwalę się, co nabyłam tam drogą kupna, chociaż żałuję, że nie poszukałam bardziej, bo sklepy jakoś tak omijałam, a na koniec za wiele do wyboru nie było. No ale zawsze. 



























2 komentarze:

  1. Piękne słoneczko - szczególnie, że to Londyn - widać ze wyjazd udany! Bardzo jestem ciekawa londyńskich zakupów.

    OdpowiedzUsuń
  2. Wyjątkowa pogoda w Londynie:))))też jestem ciekawa zakupów,bo moje dziecko było przed świętami i nie kupiła mi żadnej gazety robótkowej bo powiedziała,że nie znalazła:)))))zawsze jak gdzieś jedzie za granicę to chcę żeby mi przywiozła gazety robótkowe i zawsze przywozi ,a z Londynu nie:)))

    OdpowiedzUsuń