poniedziałek, 17 marca 2014

Gazetki, gazetki, nowe gazetki :)

Już dawno przyszły, ale kabelki mi się spsuły i nie miałam jak przerzucić zdjęć. Także dzisiaj hurtowo, bo początkowo planowałam 3 posty, ale wrzucę razem wszystko do jednego. Jakiś czas temu zrobiłam skok na kasę i zakupiłam sobie 3 nowe pozycje.


1. Hoop-La !
2. Beginner's guide to sewing
3. Pro guide to sewing

Pierwsza to gazetka Hoop-La to magazyn o embroidery - czyli hafcie, ale oświećcie mnie - jak to powinno się poprawnie nazywać po polsku? Haft płaski? Haft prosty? Generalnie - powiem tak - magazyn mnie urzekł i zastanawiam się, czy nie zacząć go prenumerować. Może jeszcze nie teraz, bo to kolejny dość spory wydatek, ale na pewno do niego wrócę. Jest naprawdę super. Poniżej znajdziecie kilka stron z tym co mi się najbardziej spodobało.









A najbardziej zachwyciły mnie rzeczy, które można zrobić z French Knotów. Nigdy ich nie lubiłam, ale zobaczcie na te serca albo na tą sukienkę. Po prostu cudo. Pytanie jak długo to się robi? :P





Jest tego dużo, dużo więcej, ale skoro mają być wszystkie 3 pozycje od razu - to nie chcę zrobić z tego posta taśmociągu - chociaż i tak pewnie taki długi będzie. :)


"Beginner's guide to sewing" oraz "Pro guide to sewing" - obie to tak naprawdę to książki, a nie magazyny, ale w wersji A4. Mają dużo fajnych pomysłów, wiele podpowiedzi i wskazówek. Także jak dla mnie laika w szyciu - są naprawdę pomocne. 

















Jak widzicie jest w czym wybierać. Szkoda tylko, że czasu brakuje, żeby to  wszystko poszyć :)


5 komentarzy:

  1. Świetne gazetki. A supełki robi się bardzo szybko :) Chociaż w takich ilościach to jeszcze nie robiłam :P Ale pomysł świetny, może właśnie tak sobie przyozdobię kilka T-shirtów na lato :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale cudeniek można stworzyć :) Czekam na pierwsze realizacje :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawe gazetki. Miłej pracy nad realizacją wszystkich pomysłów:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wszystkie trzy gazetki super. Jak Ty je znalazłaś, bo tytuły nieznane dla mnie dotąd. Czekam teraz na pierwsze realizacje:)

    OdpowiedzUsuń