środa, 14 marca 2012

Metryczka XL / XL baby's birth sampler

Skończyłam i wysłałam metryczkę w rozmiarze XL. Tygrysek jednak zdecydowanie lepiej wygląda w większej ramce niż w tych małych co robię pozostałe metryczki. Zresztą oceńcie sami Zdjęcia oczywiście niezbyt udane, bo jak zawsze robione wieczorem. 

I have finished and posted a new XL baby's birth sampler. Tiger looks definitely better in a bigger frame then in the smaller one that I usually use for other baby's birth sampler. But judge it yourself. As usual photos are not the best quality as they were taken at night.



****************

Dziękuję za wszystkie miłe komentarze nt mojej baletnicy. Mama jak zawsze puchnie z dumy z dziecka :)

6 komentarzy:

  1. super, ja też wolę większe metryczki! Tygrysek pierwsza klasa!

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczna metryczka.Tygrysek zadowolony.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Tygrysek bomba. Moja Basia byłaby zachwycona z takiej metryczki uwielbia tygryska. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Super metryczka:))
    Pozdrawiam Asia

    OdpowiedzUsuń