sobota, 18 lutego 2012

Nieoczekiwane / Unexpected

Oto po prawie roku dostałam coś na co czekałam od dawna :). Dawno temu wygrałam w candy u Magdy specjalną zawieszkę. Z różnych powodów - choćby takich, że wygranych chyba było z 30 osób a każda zawieszka była spersonalizowana - zajęło Magdzie to tyle czasu. Ale wiecie co? Warto było czekać. Naprawdę. Zresztą sami zobaczcie!

Almost a year after I got something that I was really looking forward to :). Quite some time ago I have won candy at Magda's. Due to different reasons it took Magda some time to prepare all gifts. One of the reasons was that there were over 30 persons who have won her candy. Each person was to get a personalized pendant. And guess what? It was worth waiting. Really! Have a look why!





Odkąd dotarła - zamieniamy się Michasią kto danego dnia ją nosi :). Dziękuję Ci Magda. Już od dawna nic nie sprawiło mi aż takiej radości. A ja wszystkim zapraszam do sklepu Magdy, żeby sobie popodziwiać jakie inne piekne rzeczy jeszcze robi.

Since I got it - me and my daughter change every day who is suppose to wear it. For a long time nothing had made me so happy! Thank you very much Magda. If you are interested what else Magda is doing go and have a look at her shop.


W tym tygodniu dostałam też jeszcze dwa inne prezenty. Pierwszy to ekotorba, którą jako pocieszajkę wygrałam w candy na blogu u Longthread. Wielgachna ekotorba. Z fajną kieszonką. Idealna na lato. 

This week I also got 2 other gifts. One is an eco-bag from Longthread. A huge bag with a funky little pouch, It will be a great bag for summer.



A drugim prezentem była paczka, którą dostałam w ramach wymianki organizowanej przez Sabinkę. Moją parą wymiankową była Mag349. Dostałam od niej 2 książki, słodkości, kartkę i zakładkę. A do tego na dokładkę - przepieknej urody notes z motywami Paryża i mojej ulubionej Wieźy Eiffle'a. Rewelacja. Bardzo Ci dziękuję Mag345 :).

And another gift I got from Mag349. My exchange partner in the exchange organized by Sabinka. What I have sent her - you could see in my earlier post. And here is what I got from her: 2 books, sweets, card and bookmark. In addition I got a marvelous notebook with my favorite Eiffle Tour. Superb! Thank you Mag349 :).




A robótkowo siedzę aktualnie na RRami. Mam 2 Gardensy i 1 Dogs'y. Także w przyszłym tygodniu je wyślę, bo aktualnie teraz pisze się projekty i nie mam czasu za bardzo na stawianie krzyżyków.

Currently I am stitching 3 RRs - 2 Gardens and 1 Dog. I should be able to send it forward next week. 

9 komentarzy:

  1. Piękna nagroda, warto było czekać, masz rację! Bardzo osobisty prezent! Gratuluję wygranej torby i udanej wymianki, notes porywam:D wirtualnie oczywiście:D mam prośbę, mogłabyś wyłączyć weryfikacje obrazkową, jak widzę co mnie tu czeka u Ciebie zaraz po komentarzu to już mi się nie chce pisać, jak będziesz mieć spam to bloger i tak blokuje, taka moja mała prośba, żebym nie musiała udowadniać, ze nie jestem automatem:D

    OdpowiedzUsuń
  2. Zgadzam się, że warto było czekać - zawieszka śliczna.

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudna zawieszka:)) reszta prezencikow super:))
    Pozdrawiam Asia

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne prezenty, a torba rewelacja

    OdpowiedzUsuń
  5. piękne!
    http://iglapisanie.blox.pl/html

    OdpowiedzUsuń