środa, 24 listopada 2010

Grypa mnie powaliła

Dzisiaj dobiła mnie totalnie, więc jutro zostaję w domu. Już dawno mnie tak nie łamało w kościach i nie miałam takich dreszczy. Masakra.

Ale przynajmniej poleżę w łóżku i może poczytam trochę :) O ile będę w stanie.

Ale wpadłam tylko na chwilę, żeby podzielić się inną wiadomością. Może któraś z Was chciałaby się wybrać na koncert Ani Wyszkoni? Dzisiaj widziałam plakaty na mieście. Będzie w Poznaniu 9 grudnia. A wiem, że bilety we Wrocławiu na styczeń rozeszły się jak świeże bułeczki.

Nie jest to może moja ulubiona piosenkarka, ale mam ochotę wybrać się na jakiś koncert i "odchamić", więc dlaczego nie ona. W sumie ma zabawne teksty piosenek. Jak ktoś jest zainteresowany - to tu jest link do stronki i do biletów. Dajcie znać jeśli ktoś będzie się wybierać, może się spotkamy na koncercie.

A teraz lecę do łóżka, bo znowu mnie trzęsie

7 komentarzy:

  1. Zdrowiej, niestety ja też chora , ale brak szans na wyleżenie :o(

    OdpowiedzUsuń
  2. wracaj do zdrowia :* moja coreczka tez chora :(

    OdpowiedzUsuń
  3. Kochana jako tako wpisu na temat zszywania zakładek nie było.Najczęściej wspominałam o tym jak zszywam w komentarzach.Ja robię ścieg za igłą taki jak przy biscorniaku a potem zszywam razem do kupy i wkładam w środek kawałeczek bristolu i tyle.

    OdpowiedzUsuń
  4. witaj, trzymaj się kobietko cieplutko, ja też siedzę w domu ale z powodu choroby dzieciątka. Zdjęcie całej choinki bałwankowej jest tu: http://agulka77.blox.pl/2010/10/Swiateczny-SAL-2010.html#ListaKomentarzy
    A choinka stoi w miejscu, oprócz tego że zaczęłam chustę to właśnie kończę kontury na Twoim Cookies RR. Myślę, że jutro zajrzę na pocztę.

    OdpowiedzUsuń
  5. Szybkiego powrotu do zdrowia i krzyzykowania :) :)
    Poz.Dana

    OdpowiedzUsuń
  6. Może energetyczny jarzębinowy prezencik, który już do Ciebie leci postawi Cię na nogi:))
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Jak już grypsko Ciebie opuści, to proszę pokaż jarzębinowe prezenciki!!!
    Pozdrawiam i zdrówka życzę

    OdpowiedzUsuń