środa, 29 września 2010

Losowanie

Czyli to na co wszyscy czekali :), ale najpierw kilka słów wstępu. Jestem zaskoczona, nie lepiej chyba będzie zaszokowana ilością zgłoszeń. Nie myślałam, że aż tyle nowych osób poznam. Wszystkim za udział bardzo dziękuję. Jest mi szalenie miło, że mnie odwiedzacie. Dziękuję również za życzenia.

A dzisiaj rano Michasia przyleciała do mnie do łóżka i mówi: Mamo dzisiaj mam urodzinki! :) Musiałam tłumaczyć, że to imieninki. A urodzinki panna ma już niebawem, bo 23 października całe 3 lata będzie obchodzić. A byście słyszały jakie ma życzenia na prezenty urodzinowe.... ho, ho.

No ale jakby wracając do tematu :). Generalnie mimo, że komentarzy jest 91 to tak naprawdę udział bierze 85 głosów, bo niektóre się powtarzają, jedno było usunięte, a jedno nie bierze udziału w losowaniu. Michasi już nie zaprzątnęłam do losowania, bo długi dzień dzisiaj miała i zmęczona padła jak kawka. Posłużyłam się oczywiście Randomem. I oto co ten Pan Robot powiedział:


A jest to: MORSIA, która w dniu dzisiejszym napisała:

Anonimowy morsia pisze...

To i ja się jeszcze ustawiam. :)

I wszystkiego najlepszego dla Ciebie i córeczki! :)
wrzesień 29, 2010 11:08 AM

Gratuluję! A wszystkim pozostałym dziękuję za udział i zapraszam ponownie. Znowu coś już uzbierałam i niewykluczone, że już niedługo ogłoszę candy na okoliczność urodzinek pewnej panienki :).

13 komentarzy:

  1. Jejku, dziękuję!!! Aż nie wierzę... Bardzo się cieszę, zwłaszcza że jutro czeka mnie obrona pracy magisterskiej, więc ta niespodzianka to na osłodę tego mojego stresu. :)
    Jeszcze raz serdeczne życzenia dla Was i dziękuję za zorganizowanie zabawy. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratulacje dla Markosi i dziękuję za miłą zabawę :)

    OdpowiedzUsuń
  3. tu martapu,
    gratulacje dla morsii :)
    szczescie bylo blisko mnie :D

    dodam, ze haftowane prezenty to fajny, cieply blog, dodalam go do ulubionych. pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratulacje!! :) i wszystkiego najlepszego dla córci :)
    www.asiascrap.pl

    OdpowiedzUsuń
  5. Wszystkiego najlepszego z okazji imienin dla Ciebie i małej. Niestety wczoraj nie miałam czasu na napisanie komentarza... moje dziecię jak tylko dopadnie się do klawiatury to wali w nią ile sił w małych łapkach, wszystko mi skacze i nic nie mogę zrobić :)

    OdpowiedzUsuń
  6. morsia, gratuluję wygrania tych wspaniałości:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluję zwyciężczyni. Dzięki za świetną zabawę.

    OdpowiedzUsuń
  8. A dzisiaj gratuluję autorce bloga wygranej w zakładkobraniu u babci Vilemoo. Szczęściara z Ciebie!!!
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń