czwartek, 19 sierpnia 2010

Wyniki mini konkursu i zdjęcia RR-ów

Tak jak myślałam - wygrała wersja A. I to bezapelacyjnie. A łudziłam się, że może wersja B - bo mniej haftowania :). Ale zgadzam się z Wami, że ta wersja jest zdecydowanie bardziej romantyczna, ma piękną linię i bardziej nadaje się na pamiątkę ślubną.

Wszystkim bardzo dziękuję za udział w konkursie, a zwycięzcą mini nagrody - niespodzianki w stylu hafciarskim - jest........: Abaszka, która ostatnim rzutem na taśmę załapała się na konkursik.

Gratuluję Abaszko i mam nadzieję, że pamiątka, którą wyhaftujesz dla swojej siostry na rocznicę też im przypadnie do gustu :). W losowaniu oczywiście pomógł niezawodny random.org, ale nie ma print screena, bo mi guzik w lapku nie działa :). Także musicie uwierzyć na słowo. Jak tylko nagroda dotrze do nowej właścicielki pokażę Wam co to takiego było. Tymczasem proszę o adres na maila.

A tymczasem obiecane zdjęcia RR-ów Ewy:


Milenka wczoraj hafty poleciały już do Ciebie. Także dzisiaj, a  najpóźniej jutro powinny być u Ciebie. Sorry za jakość zdjęć, ale na lapku nie bardzo mam jak je obrabiać. Już powoli marzę o powrocie do domu i do mojego Maczka. Nie cierpię tych Windowsów....

A tutaj macie zajawkę już nowego haftu śłubnego. Nawet szybko się to haftuje. Tyle wczoraj wieczorem oglądając film w TV zdążyłam już zrobić.


4 komentarze:

  1. Śliczne mi kociaki i psiaka wyszyłaś :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Super, że się udało i to w ostatnim momencie :)
    RR'y wyszły Tobie pięknie a hafcik ślubny faktycznie idzie Tobie ekspresowo :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Michasiu nabrała wiatru w żagle i pędzisz niesamowicie szybko stawiając xxx :). Dzisiaj przyleciały hafty :) zbiegły się z tymi które wysłała mi Ewa i jest ich baaardzo dużo ... :( ale powoli wychodzę z zaległości :) mam nadzieję, że uda się to jak najszybciej:)

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń