sobota, 19 czerwca 2010

Nowe zasady candy

Od dzisiaj wprowadzam zmiany na moim blogu dot. candy. Otóż każde candy, w którym będę brała udział będzie pokazane w bocznym pasku. Dzięki temu osoby odwiedzające nie będą musiały tyle scrollować, żeby dotrzeć do zdjęć z moimi pracami :).

Jak powiedziała tak zrobiła - i już od dzisiaj pozapisywałam się na różne candy, bo ostatnio nigdzie nie uczestniczyłam. Trzeba więc przetestować swoje szczęście. W Totka też dzisiaj gram. A co :). Może wpadnie 13 milionów. Każdy by chciał, prawda? Ale jak to mówią, że głupi ma szczęście - więc się pocieszam, że widocznie głupia nie jestem skoro nie wygrywam :).

*****
Bebezet - żeby dodać 2 kolumny musisz udać się do pulpitu nawigacyjnego, wybrać projekt, potem projektant szablonów, a następnie zakładkę układ. Tam masz różne opcje, jak ma wyglądać Twój nowy układ bloga. Opcji jest dużo więc miłej zabawy :)

1 komentarz:

  1. jak lubisz candy, masz szczescie, to zapraszam do siebie.
    Ja nie mam szczescia dlatego malo biore udzial i w totka nie gram.

    OdpowiedzUsuń