piątek, 16 kwietnia 2010

Moje candy się skończyło, ale znalazłam inne ciekawe :)

Moje candy zakończyło się wczoraj z godziną 24:00. Udałam się dzisiaj na stronę generatora numerków, bo pociecha właśnie ucina sobie popołudniową drzemkę. Wprowadziłam dane.... i szczęśliwcem została osoba nr:  3  czyli... MADZIOREK !!!!





Gratuluję i bardzo się cieszę. Widać urodziny mojej imienniczki, a Twojej Mamy wpłynęły szczęśliwie na Twój udział :)


********************************

A tymczasem poszperałam znowu w necie znalazłam takie oto cudeńka.
Żałuję tylko, ze jakoś tak mało tych cross stitchowych candy znajduję. Większość to niestety w tematyce scrapków. A mimo, że podobają mi się takie rzeczy, to jednak krzyżyki są bliższe memu sercu.

Sasya - zamyka się 30.04.

Jacque's Joie de Vivre zamyka się 29.04.

3 komentarze:

  1. jejku, jejku, ale się cieszę ;-) Cudowny zbieg okoliczności i dat ;-) bardzo dziękuję ;-))00

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratulacje dla zwyciężczyni! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję zwyciężczyni! I przy okazji zapraszam na candy do siebie! :]

    OdpowiedzUsuń