czwartek, 8 kwietnia 2010

Fotofilmy

Już raz pisałam na blogu o moim innym, również artystycznym zajęciu, jakim jest przygotowywanie fotofilmów ze zdjęć na zamówienie. Piszę o tym, ponieważ ostatnio moja strona przeszła mały lifting i jest teraz lekka i przyjazna, a nie taka mroczna jak do tej pory:) - a ja czułam potrzebę, żeby się nią pochwalić.

Głównie tworzę fotofilmy z okazji roczku, urodzin czy imienin dziecka, ślubu, jakiegoś święta rodzinnego ale nie tylko, bo robię również filmiki podsumowujące projekty, z rajdów motorowych czy przeglądów teatralnych. Ostatnio ktoś zamówił także pamiątkę z okazji rocznicy ślubu swoich rodziców. Także komu na co przyjdzie ochota. 

Ktoś mógłby powiedzieć, że po co płacić za coś takiego, skoro samemu można zrobić sobie prezentację. Niby racja, ale z reguły każdemu brakuje na to czasu, ochoty i tak czas ucieka i film nie powstaje :). A ja korzystam z profesjonalnego oprogramowania i staram się zrobić jak najbardziej spersonalizowane filmy. I jak do tej pory wszyscy klienci byli zadowoleni. Dostają piękny film DVD, oprawiony z własną okładką, gotowy do pokazania rodzince w trakcie spotkania czy pochwalenia się znajomym na imprezie.

Na stronach są przykładowe filmiki ze zdjęć oraz z filmów nakręconych kamerą video bądź mieszane. Oczywiście główną bohaterką jest nasza córeczka Michasia, ale trudno żebym pokazywała cudze zdjęcia bez zgody ich właścicieli. Zresztą typowy fotofilm ma średnio ok. 10 minut. Z mojego doświadczenia wiem, że to jest najbardziej optymalna długość filmu. 

Także już bez przedłużania - zapraszam na www.quick-movie.pl  Być może ktoś z Was poczuje potrzebę sprawienia sobie fajnej pamiątki. Zapraszam :)


**************************

Dzięki mojemu candy wciąż poznaję nowe blogi, a tam również znajduję linki do kolejnych candy. Nie mogłam sobie odmówić i pozapisywałam się w kilku miejscach. Może mi się poszczęści.

Candy w Papercraft pleasures zamyka się 10.04 i jest naprawdę wiele rzeczy do wygrania a to zdjęcie to jedno z wielu nagród.


A tu równie szczodre w Paper moments, które zamyka się 11.04 a chętnych jest tak wielu, że naprawdę będzie potrzeba szczęścia, żeby wygrać :)


I kolejne z serii papercraftowej - tym razem w Crafty nanny designs, które również zamyka się 11.04.


A od tej torby to oczu oderwać nie mogę i po prostu musiałam :) Candy w Froda creazioni zamyka się 20.04.

Candy niespodzianka u Heleny - a skoro to blog krzyżykowy, to pewnie prezent też będzie krzyżykowy, a przynajmniej mam taką nadzieję. Zamyka się 18.04.



Była torebka a teraz coś dla ciała. Super naszyjnkik do wygrania. Candy u Caludii w Perlenhexes zauberwelt zamyka się 16.04.


Sklepie Scrap pasja rewelacyjny zestaw do scrappingu na dobry początek, czyli dla mnie :)
Zamyka się 30.04. 

I ostatnie dla haftomaniaczek - czyli mnie :). Bardzo by mi się przydał taki organizer.
Do wygrania u Anety. Zamyka się 14.04



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz