sobota, 2 stycznia 2010

Kolejne candy i wyróżnienie

W tym Nowym Roku znalazłam kolejny bardzo fajny blog i ciekawe candy do zgarnięcia. Tym razem jest to blog Pasja Anny, gdzie candy zamyka się 30.01.2010 r.


Jest też jeden z blogów zagranicznych, które często odwiedzam - to blog Alexis - My Mama Made it
Candy trwa króciutko, bo tylko do 8.01., a chętnych jest mnóstwo, więc nie zapisujcie się, bo nie chcę zmniejszać swoich szans na wygraną :)


**************************************

A do mnie dotarła przesyłka od Kasi u której wygrałam ostatnio Candy niespodziankę. Paczka zawierała mnóstwo cudnych rzeczy, za które ślicznie dziękuję. A oto zdjęcia. Patrzcie i zazdrośćcie :D:

Paczka była pięknie zapakowana

Po wyjęciu z opakowania

Wzory z misiami oraz już na święta wielkanocne

Wzory na dziecięce poduszeczki i torebeczki

Misie i bajka, z których bardzo ucieszyła się moja córeczka

Etui na chusteczki i okulary (ew. komórkę)

2 serwetki - podkładki i aniołek na choinkę

Małe co nieco - musiałam pilnować, bo mąż chciał mi zjeść od razu :)

Oraz kartkę z Siemianowic Śląskich (bo stamtąd jest Kasia)
oraz naklejki - od razu zarekwirowane przez moją córkę :).

Za wszystkie skarby serdecznie dziękuję i powiem, że coraz bardziej podoba mi się ta cała idea z Candy. Chyba będę musiała pomyśleć o swojej.

A jeszcze ostatnio spotkał mnie kolejny zaszczyt - otrzymałam wyróżnienie od Seszen z blogu Świat na szkle. Pięknie dziękuję. Twojego bloga też przeczytałam z wielkim zainteresowaniem i powiem, że piękne rzeczy tworzysz - dla mnie w ogóle niedostępne, bo jeśli chodzi o moje zdolności artystyczne w tym kierunku - to jedynym fanem moich rysunków jest Michasia. Jej nie przeszkadza, że kotek ma kreski zamiast nóżek i kółko zamiast brzuszka :)




Niebawem sama przekażę je dalej. A tymczasem jeszcze raz bardzo dziękuję za uznanie :).



2 komentarze:

  1. Gratuluję wyróżnień, bo w pełni zasłużone!!
    A ja chciałam złożyć u Ciebie zamówienie na obrazek dla Młodej Pary. Ale szczegóły wolałabym omówić jakoś mailowo :). Nie mogę znaleźć do Ciebie kontaktu, więc jak możesz to odezwij się do mnie na moje.kreacyjki@gmail.com. Dzięki!!
    Agata

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo się cieszę,że prezesyłka szczęśliwie dotarła,i że przypadła do gustu niespodzianka!!!Pozdrawiam serdecznie!!!

    OdpowiedzUsuń