czwartek, 3 grudnia 2009

Szukam i szukam

Dzisiaj krótko. Wciąż szukam misia do konkursu i póki co mam kilka wybranych, ale nie mogę się zdecydować który. Poza tym szukam wzoru na serwetę. Mam 2 kupione serwety i tak leżą już przeszło rok. A mogłyby być ładnym prezentem gwiazdkowym. Mam nadzieję, że zdążę, bo jeszcze wzoru też nie znalazłam. Wiem już też co chcę dohaftować na mojej serwecie z wieńcem. No i muszę się w końcu kopnąć i przywieźć moje ozdoby świąteczne do domu. A propos ozdób. Wczoraj u nas zabłysła gwiazdka w oknie, a dzisiaj widziałam, że sąsiedzi z naprzeciwka podpatrzyli i też w kilku mieszkaniach pojawiły się od razu świąteczne dekoracje :)

No i znowu wpadłam na nowy blog, a tam candy
Tym razem to Candy u Diwiny zamyka się 13.12.



Bebezet - tego życzę Twojej małej Julce. 17 grudnia to jeszcze znak Strzelca. Dla mnie bardzo szczęśliwy. Pewnie wszystkie Strzelce to potwierdzą :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz