czwartek, 17 grudnia 2009

Misiu i pierniczki

Jako, że zgłosiłam się do konkursu organizowanego przez Aaanusię z Dziergalni na wyhaftowanie misia - dość długo zastanawiałam się jakiego miśka wyhaftować. W końcu mój wybór padł na serię Forever Friends. Misiek wydał mi się nadzwyczaj sympatyczny. Zabrałam się za niego kilka dni temu, a dzisiaj udało mi się w końcu skończyć - na dzień przed terminem - bo do jutra można zgłaszać misiaki.
A oto mój misiu:

Póki co misiu nie jest w żaden sposób oprawiony. Wyhaftowałam go też na większym kawałku kanwy, bo tak myślę, że przyszła pora na uszycie nowego kocyka dla mojej córeczki, gdyż ten z kaczuszkami powoli staje się za mały. Co prawda pierwotnie myślałam o serii Kubusia Puchatka, ale nie mogłam znaleźć takich wymiarowych Kubusiów i odpuściłam. A po wyhaftowaniu tego wydaje mi się, że kocyk też będzie sympatyczny. Zastanawiam się nad kolorystyką - może jakiś ciepły brąz albo ciepły róż. Zobaczę w ogóle czy takie kolory materiałów dostanę :).


A prace nad misiem przerwał mi inny haft - grafika z serii Ty Wilsona, którą haftowałam dla klienta. Aczkolwiek jak odebrał już gotowy obraz (bo akurat był z Poznania) to sobie uświadomiłam, że nie zrobiłam zdjęcia. Także wrzucam zdjęcie tej samej pamiątki, ale z innymi danymi.


A muszę się jeszcze pochwalić moją córeczką :). Razem chodzimy na zajęcia do Klubu Dwulatka. Za zadanie domowe dostaliśmy przygotować ciasteczka (pierniczki) na kolejne zajęcia do ozdobienia. A że jutro (patrz dzisiaj, bo widzę, że już po północy) mamy zajęcia - to ciastka piekłyśmy dzisiaj po południu. Michasia dzielnie mi pomagała w wycinaniu ciastek a tu kilka fotek z całego procesu. Ciekawa jestem jak jutro dzieciaki je ozdobią :). Kupiłam takie fajne kulki do ozdabiania i lukrowane pisaki. Zobaczymy jak to wyjdzie.


W gotowości bojowej na stanowisku wycinacza ciastek :)






Pierwsza partia ciastek :)


Efekt końcowy - póki co nie są jeszcze ozdobione.

2 komentarze:

  1. Teraz to padłam! Wspaniały pomysł na prezent! Podoba mi się wersja B. Może za jakiś czas będę miała dla Ciebie małe zleconko :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Witam Cię serdecznie,piękny blog i kochana córeczka!Mam do Ciebie ogromną prośbę czy mogłabyś mi wysłać wzór do wyszyciaa metryczek,najbardziej by mi zależało na bucikach i pranie ale jakbyś mogła i miała czas to wszystkie bo są piękne.Mój mail kasiulka88@autograf.pl Z góry bardzo dziękuję i zapraszam do mnie www.robotkikatarzynki.blog.onet.pl
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń