sobota, 14 kwietnia 2012

Coś się robi / Something is being made

Chociaż tak naprawdę nie mam czasu, bo powinnam siedzieć i pisać kolejny wniosek, to musiałam się trochę zrelaksować i dla własnej przyjemności zaczęłam wczoraj wyszywać obrazek, który podoba mi się od dawna i większość z Was na pewno go poznaje. Nie wiem, kiedy go skończę, ale póki co robi się :).

Although I don't really have time (I should be writing another application) I decide to relax a bit and for my own pleasure I started to stitch quite a big picture that I really fancy for a long time and I am pretty sure that most of you exactly recognize it. I have no clue when I finish it, but for now - it's being made :)



Przy okazji pięknie dziękuję za wszystkie życzenia świąteczne. Przepraszam, że nikomu się nie odwzajemniłam, ale jakoś tak nie było w te święta czasu. Dziękuję również za miłe komentarze nt mojego wystroju. Wieniec mimo, że lekko obeschnięty dalej sobie wisi i bardzo mi się podoba :)

I would like to thank you all for Easter wishes. I am sorry that I haven't left any on your blogs but I didn't have time to do this. I also would like to thank you for nice comments for my Easter designs. My wreath although dry still looks great and I really like it :).



Pozostawiam Was przesyłając słoneczne pozdrowienia, bo od południa w Poznaniu wyjrzało słońce i póki co jest pięknie. A że dzisiaj już pańszczyznę odrobiłam - to teraz mogę trochę porelaksować się z robótką w ręku. Zwłaszcza super się haftuje przy cudownym dziennym, słonecznym świetle. Ale co ja Wam będę mówić. Same wiecie. Idę zatem haftować. Miłego weekendu. Zawitam tu najszybciej w piątek dopiero.

So I leave you now with sunny greating as from midday in Poznan we have a lot of sun shining. And as I did my homework for today I am off to relaxing with my craft. Especially as you all know it is so great to stitch with a sunny daylight. So have a great weekend. I'll be back next Friday probably. 


9 komentarzy:

  1. I ja noszę się z zamiarem wyhaftowania tego wzorku :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudnie wychodzi:) Też mam go w planach;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Początek wygląda bardzo interesująco. Jakoś nie kojarzę tego wzorku ale skoro postanowiłaś go wyhaftować Ty, dziewczyny w komentarzach powyżej też się do niego przymierzają to tym bardziej będę chętnie zaglądała żeby zobaczyć co to za hafcik. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. tez mi sie podobal od zawsze i jak nadarzyla sie okazja jego wyhaftowania w zabawie RR to bez zastanowienia sie zglosilam i tak oto bede miala dlugo oczekiwany obrazek..haftowanie gosprawi Ci wiele radosci,bo hafuje sie go bardzo przyjemnie...bede zagladala i podziwiala,jak powstaje u Ciebie...

    OdpowiedzUsuń
  5. A ja chyba znam ten wzorek , zawiera sporo motywów , a na wieszaczku pewnie wisi rożowa sukienka ? Jest śliczny .

    OdpowiedzUsuń
  6. Znany mi on jest , sporo już wodziłam wyszytych i w cale się nie dziwie , bo jest bardzo ładny ...

    OdpowiedzUsuń
  7. hafcik poznaje, rzeczywiście jest świetny!

    OdpowiedzUsuń