sobota, 17 września 2011

Candy Rocznicowe

Małymi krokami zbliża się druga rocznica mojego blogu, dlatego z tej okazji postanowiłam kogoś obdarować, a że to blog hafciarski - to i nagrody będą hafciarskie. Padł mi aparat i nie mogę znaleźć ładowarki do niego, dlatego nie pokażę Wam co otrzyma osoba, która wygra, ale zapewniam, że trochę tego będzie :)

Dlatego zapraszam osoby chętne do wzięcia udziału w moim candy. Zasady jak zwykle - info na blogu i komentarz pod wpisem. Jedyną różnicą będzie fakt, że candy dostępne tylko dla osób posiadających bloga. Ograniczeń lądowych nie ma :)

Zapraszam - zapisy do 13 listopada. Ojej to strasznie długo, ale chociaż 24 września pojawił się pierwszy post - to dopiero 13 listopada mój blog zaczął żyć. Dlatego macie duuuużo czasu na zapisy, a ja może jeszcze coś dorzucę do mojego kosza z cukierkami :). Losowanie jakoś w okolicy tego dnia :))).

No to start. :)

113 komentarzy:

  1. Jako pierwsza z wielką przyjemnością zapisuję się na cukieraski urodzinowe :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo lubię urodzinowe niespodzianki :) z miłą chęcią zapisuję się na Candy :)
    Zapraszam też i na moje :)
    www.sutasz.vizje.pl

    OdpowiedzUsuń
  3. А у меня тоже день рождение 13 Ноября :) вот так совподение! У меня тоже конфета на день рождение Приглашаю!!!
    С удовольствием приму участие в твоей конфетке!!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale fajnie :) staje w kolejczce do szczęścia :) może mi dopisze :)pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja też spróbuję szczęścia. A nóż widelec się uda ;)

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  6. Staję w kolejce po słodycze :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja też ustawiam się w kolejce

    OdpowiedzUsuń
  8. Chętnie się zapiszę i zapraszam do siebie, też ma drugą rocznice.
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  9. i ja i ja.....
    napewno bedzie cos suuuuuuuuuuuuuuuuper ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ustawiłam się w kolejce i grzecznie czekam.

    OdpowiedzUsuń
  11. Może szczęście mi dopisze!:) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja również w kolejce:)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. Gratuluję sporego już stażu w blogowaniu :)
    Ja również z przyjemnością dołączę do kolejki chętnych! I nawet tak odległy termin mnie nie odstraszy ;D

    OdpowiedzUsuń
  14. Wielkie gratulacje w wytrwalosci :) w blogowaniu :) Ja tez zapisze sie z przyjemnoscia na cukierasy u Ciebie :) Ciumki

    OdpowiedzUsuń
  15. Uwielbiam candy ;-) co prawda jeszcze żadnego nie wygrałam, ale i tak lubie tę atmosferę niespodziankową ;-P

    OdpowiedzUsuń
  16. Witaj,
    Chętnie i ja się pokusze o niespodziankę. Kto nie lubi takich niespodziewajek ;)

    Pozdrawaim serdecznie,
    Mysza

    http://myszkowanie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. z przyjemnością się zapiszę.
    info u mnie już jest !

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetnie! Nie mogę się doczekać na losowanie! Zapisuję sie już teraz i pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  19. Na candy niespodziankowe u Ciebie nigdy chętniej. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  20. niooo i skusilas mnie tymi hafcikami chetnie sie ustawiam.

    OdpowiedzUsuń
  21. no to i ja się zapisuje bo lubię niespodzianki.

    OdpowiedzUsuń
  22. Już gratuluję rocznicy, a że lubię niespodzianki to ustawiam się w kolejce :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Uwielbiam niespodzianki :)
    Oczywiście zapisuję się do udziału w candy :D

    OdpowiedzUsuń
  24. I jak się na hafciarskie cukiereczki nie zapisać;) I w dodatku dreszczyk niespodziankowej niepewności:)

    OdpowiedzUsuń
  25. I ja bardzo chętna na słodkości ;o) Zacieram rączki i czekam cierpliwie na losowanie ;o)

    OdpowiedzUsuń
  26. kolejne candy na które z chęcią się zapiszę, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  27. Lubię niespodzianki więc się zapisuję.Będę czekać z niecierpliwością na losowanie.Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  28. i ja...i ja...bardzo chętnie się zapisuję...:-)
    pozdrawiam serdecznie :-)))

    OdpowiedzUsuń
  29. Gratuluję tej dwulatki i życzę kolejnej!!! Po hafciarskie słodkości chętnie ustawię się w kolejce. Bardzo chętnie!
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  30. to i ja chetnie sie przylacze do zabawy- pozdrawiam i zycze wytrwalosci w dalszym blogowaniu

    OdpowiedzUsuń
  31. Z miłą chęcią się zapiszę!!! Uwielbiam niespodzianki!!!

    OdpowiedzUsuń
  32. Przyłączam się do candy! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  33. 100 lat dla ciebie i bloga :) ustawiam się w kolejce :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Witaj!

    Ja również zgłaszam się do zabawy.

    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  35. Kocham niespodzianki więc chętnie się zapisuję i przy okazji zapraszam do mnie :-)

    OdpowiedzUsuń
  36. Bardzo lubię niespodzianki więc już ustawiam się w kolejce :) Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  37. 3 rocznica bloga to całkiem poważna sprawa :) gratuluję! I chętnie się zapiszę po cukiereczki. Pozdrawiam /violka

    OdpowiedzUsuń
  38. to i ja sie chetnie przylacze po niespodzianke i zapraszam na moje candy powitalne http://niebieskomi.blogspot.com/2011/09/candy-powitalne.html

    OdpowiedzUsuń
  39. Zapisuję się. :-) Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  40. Chętnie dołączę :o)

    Gratuluję rocznicy!! :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  41. Odkąd tu jestem nieustannie zaglądam i podziwiam Twoje najwspanialsze na świecie metryczki. Gratuluję wytrwałości i cierpliwości, a przede wszystkim gratuluję pasjii, która cały czas cieszy Cię i sprawia Ci radość. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  42. Gratuluję rocznicy! I oby tak dalej!;) Na candy z wieelką chęcią się zapiszę:)
    pozdrawiam serdecznie;)

    OdpowiedzUsuń
  43. Mój komentarz chyba się gdzieś zagubił. Ja też chcę brać udział w candy!
    madzialenkujemy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  44. Bardzo chętnie, choćby dla tego "Haftu czarną nicią" :)

    OdpowiedzUsuń
  45. to i ja się zapisuję na słodkości :) info w bocznym pasku, pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  46. Warto wziąć udział w takim candy, zapisuję się z przyjemnością, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  47. ja nie potrafię oprzeć się niespodziankom :)

    OdpowiedzUsuń
  48. I ja zapisuję się na niespodziankę :).pozdrawiam.M.

    OdpowiedzUsuń
  49. Ja, ja, ja też... wybierz mnie mnie :=)) Zapisuję się. Adusia

    OdpowiedzUsuń
  50. Czyli 13 wszystko się stało..lala
    Piękne pudełeczko i intrygujące co może być w środku.
    Zapisuję się na candy bo ciekawa ze mnie baba:)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  51. Oj, ciekawość mnie trawi, od środka i na zewnątrz, co też będzie zawierało to pudło :)
    Oczywiście ustawiam się w kolejce :)
    Pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
  52. Najlepsze życzenia z okazji rocznicy:) Grzecznie staję w kolejeczce po cudowności od Ciebie:)

    OdpowiedzUsuń
  53. A niech tam zapiszę się mimo, że szczęścia w loteriach nie mam.
    Pozdrowionka
    www.doriss.blox.pl

    OdpowiedzUsuń
  54. Gratuluję rocznicy i ustawiam się w kolejce.Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  55. Chętnie spróbuję szczęścia może urodzinkowe Candy będzie szczęśliwe. Zapisuję się:)

    OdpowiedzUsuń
  56. Może mnie wylosujesz, kto to wie. Lubię niespodzianki. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  57. Gratuluję rocznicy .
    Ja również uwielbiam niespodzianki :-)
    więc szybciutko do kolejki wskakuję
    banerek na kwiatynatury.blogspot.com
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  58. Melduję się i ja!
    Przydasi nigdy dość!

    OdpowiedzUsuń
  59. Gratuluję! :D

    Zapisuję się chętnie na jakieś przydasie. :)

    OdpowiedzUsuń
  60. Zapisuje sie:) i zapraszam do siebie:)
    Pozdrawiam Asia

    OdpowiedzUsuń
  61. Z ogromną ciekawością ustawiam się w kolejce
    http://waiwona.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  62. Gratuluję dwóch lat blogowania i zapisuję się na niespodziankę.

    OdpowiedzUsuń
  63. Korzystając z zaproszenia zapisuję się i ja :)

    OdpowiedzUsuń
  64. Z zaproszenia skorzystam i z przyjemnością się zapisze:)
    http://czarnalolapogodzinach.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  65. Dziękuję za zaproszenie na swoje candy, jak również za udział w moim.

    Z chęcią się zapiszę zwłaszcza że to niespodzianka :)

    OdpowiedzUsuń
  66. uwielbiam niespodzianki więc z chęcią się dołączę :)

    OdpowiedzUsuń
  67. z chęcią wezmę udzial :)
    i zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  68. Nie może i mnie zabraknąć w tak zacnym gronie :))
    Info u mnie na pasku bocznym już jest :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  69. I ja i ja, też jestem chętna. Zapraszam również do mnie

    OdpowiedzUsuń
  70. gratuluję drugiej rocznicy bloga!!z chęcią zapisuję się na Twoje Candy:)

    pozdrawiam i dziękuję za zapisanie się u mnie:)

    OdpowiedzUsuń
  71. uwielbiam niespodzianki wiec ustawiam sie w kolejce z nadzieja na wygrana:)
    ozdrawiam i zapraszam na CANDY do mnie:)
    http://earringzone.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  72. Każda niespodzianka jest kusząca. Więc spróbuję.

    OdpowiedzUsuń
  73. I ja śpieszę się, żeby się zapisać na te cukierasy :)

    OdpowiedzUsuń
  74. Ustawiam się w tej długiej kolejce :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  75. Nie mogę przegapić takiej okazji i ustawiam się w kolejce.

    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  76. Biorę udział :)
    http://miss-shonali.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  77. Jestem i ja! Grzecznie ustawiam sie w kolejce i niecierpliwie czekam na losowanie :)
    Gratuluje rocznicy!!!
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  78. Chętnie się zapiszę na niespodziankę:)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  79. Ale tu tłoczno.
    pozdrawiam, Mariola:)

    OdpowiedzUsuń
  80. Lubię słodkości! Bardzo chętnie je przygarnę:-)
    Najlepsze życzenia blogowo-urodzinowe: aby nigdy nie zabrakło Ci czasu i weny twórczej!
    Pozdrawiam serdecznie
    Agnieszka z Odstresowni
    http://odstresownia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  81. Ja również zapisuję się z przyjemnością... nie wiem czy drugi raz bo coś mi internet szwankuje...
    Pozdrawiam gorąco;
    Agnieszka
    http://toiowouagi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  82. Staję w kolejce z nadzieją, że może choć raz mi się uda coś wylosować :)
    A przy okazji zapraszam na candy do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  83. Niespodzianka bardzo kusi,więc się i ja ustawiam w kolejce ;)

    OdpowiedzUsuń
  84. Piękne rzeczy robisz. Dlatego z wielką przyjemnością zapisuję się na Twoje candy :)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  85. To miło obchodzić takie urodziny.
    Przez ten czas pokazałaś na blogu tyle cudeniek. Gratuluję i życzę kolejnych szczęśliwych i obfitych twórczo roczków. Pozdrawiam - Maria

    OdpowiedzUsuń
  86. To i ja stanę w kolejce, lubię tu zaglądać i oby szczęście dopisało :)

    OdpowiedzUsuń
  87. ho ho tyle osób... ale spróbuję i chętnie pooglądam bloga :) info w pasku bocznym :)

    OdpowiedzUsuń
  88. С удовольствием приму участие. ссылка http://olgaolivia35.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  89. Ustawiam się w kolejce po niespodziankę!

    OdpowiedzUsuń
  90. To ja też chętnie dołączę.
    Zapraszam na http://krzyzykowakrainna.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  91. Ale wielu chętnych, pewnie nie mam żadnych czas, ale i tak spróbuje :)

    OdpowiedzUsuń
  92. Gratuluję 2 latek :) bardzo chętnie stanę w tej długaśnej kolejce :)

    OdpowiedzUsuń
  93. Jejku ile osób. Ustawiam się też w tej kolejce po cukierki.

    www.scraplandiakaroliny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  94. oczywiście chętnie przyłączam się życząc kolejnych rocznic i oby jak najdłużej sprawiało Ci przyjemność pisanie tego bloga :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie
    :)

    OdpowiedzUsuń
  95. Uwielbiam niespodzianki, więc ustawiam się w kolejce :)

    OdpowiedzUsuń
  96. ja też jestem chętna na cukierasy:-) zapraszam na słodkości do siebie!

    OdpowiedzUsuń
  97. Z miłą chęcią ustawię się w kolejce ;o) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  98. gratuluję rocznicy, fajnie że tyle już tu jesteś:) i czekam na losowanie.

    OdpowiedzUsuń
  99. Gratuluję rocznicy :)
    Dziękuję za możliwość wygranej .
    Uwielbiam bawić się w niespodzianki. Zapraszam też do mnie na moje candy urodzinowo- rocznicowe.
    Pozdrawiam Mila

    OdpowiedzUsuń
  100. Jestem bardzo chetna. Zapraszam rowniez na moje zimowe candy.

    OdpowiedzUsuń
  101. Ja też z przyjemnością ustawiam się w kolejce. Gratuluję rocznicy :)

    OdpowiedzUsuń
  102. I ja dopisuję się do zabawy :-)
    Życzę dalszej wytrwałości pisania bloga :-)

    www.cos-z-niczego-mandarine.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  103. Chętnie się zapiszę i zapraszam na mój konkurs
    http://sztukaikunszt.blogspot.com/2011/10/100-postow-i-candy.html

    OdpowiedzUsuń