czwartek, 19 listopada 2009

Z serii moje prace

Tak powolutku będę się chwalić moimi dotychczasowymi osiągnięciami w dziedzinie krzyżyka. Tą pracę zaczęłam, gdy byłam w ciąży. Skończyłam ją, gdy Michasia się urodziła, a dopiero z 2 miesiące temu ją oprawiłam. Także długo musiała czekać na swój debiut.

Przyznam się szczerze, że mam kilka takich prac skończonych i czekających na swoją oprawę, ale zawsze albo czasu brak, albo gotówki :). I tak leżą i się kurzą.







A tutaj pochwalę się co uszyłam dla mojej małej córeczki:

Kocyk z kaczuszkami z serii Suzy's Zoo





Materiał to polar bukle w kolorze ciemno i jasnozielonym oraz brązowym oraz kwadraciki z Suzy - jeśli dobrze pamiętam o rozmiarze 16x16 cm.







Śpiworek ocieplany z motywem ze ślimaczkiem:







1 komentarz:

  1. piękne, a tej techniki z kwiatami nie znam, ale efekt powalający ;-)

    OdpowiedzUsuń