czwartek, 10 czerwca 2010

Zaległości

Dawno mnie tu nie było, ale to dlatego, że mieszkam już teraz na działce i póki co mam utrudniony dostęp do Internetu. Mam nadzieję, że się to szybko zmieni i będę mogła być bardziej na bieżąco.

Dzisiaj (dopiero) wysłałam moje 2 RR Dogs i Cats wraz z zeszycikami. Nie są wysokich lotów, ale myślę, że mogą być. A tu jak wyglądały. Dla Milenki, która dostaje oba RR mała niespodzianka w środku.



Z tej wymianki RR-owej brakuje mi jeszcze do szczęścia RR Boots, ale wczoraj już nad nimi usiadłam i mam nadzieję, do końca tygodnia je wysłać. Koleżanka już poinformowana o opóźnieniu. A potem siadam do RR Obsesji Kasiulki, bo dotarły do mnie już bardzo dawno i czekają i się kurzą :)

Z pozostałych RR - to skończyłam też swoje Cookie Time. Miało być do 10-tego i proszę jest do 10-tego. Też dzisiaj wysłane i również z niespodzianką dla adresatki. Co prawda tu się nie przyłożyłam jeśli chodzi o pamiętnik z podróży, ale musicie mi wybaczyć, bo na działce siedzę i nie mam tam dostępu do wszystkich rzeczy. Wzięłam tylko swoje hafciki. A tu kilka fotek z ciastkowego RR.

W tak zwanym międzyczasie (choć mój m. mówi, że takie słowo nie istnieje) popełniłam kolejną metryczkę, która już dotarła do nowej właścicielki.

A jak już uporam się z wszystkimi RR-ami mam nadzieję usiąść w końcu do moich elfów, które nota bene zaczęłam zeszłego lata i to właśnie na działce. Także będę tu co jakiś czas wpadać i uzupełniać wpisy dopóki nie poprawi się moja sytuacja Internetowa :).

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz